Kõigepealt loe läbi Kriipsiku müügitingimused. Kui need sulle sobivad, siis võid alustada tellimist.
Kõik veebipoes märgitud hinnad on eurodes. Kriipsik OÜ ei ole käibemaksukohuslane,
Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja kirjeldus on märgitud toodete juurde. Võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu, vastavalt Müügitingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Ostja ostukorvi väärtusest ja Ostja poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisanduvad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel kassas.
Kui tootel/toodetel on tehnilistel või muudel põhjustel ebamõistlikult soodne hind, siis Veebipoel on õigus sellise hinnaga toodet Ostjale mitte müüa.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−16.00).
Valides ise järele tulemise võimaluse, palume järgi tulemise aeg kokku leppida kirjalikult kas saates meile e-kiri kriipsik@kriipsik.ee või Facebooki messengeris.
– Vali meelepärane toode ning kogus ja lisa ostukorvi.
– Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.
– Korvi lisatud tooteid näed ekraani ülaosas, kus on on ostukorvi ikoon, millele vajutades näed oma ostukorvi sisu.
– Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva transpordi valiku.
– Kui sul on allahindluse kood (kupong), siis sisesta see vastavasse lahtrisse ja vajuta nuppu „Sisesta kupong“.
– Kui kõik soovitud tooted on ostukorvis, siis vali sobiv tarneviis ja vajuta nuppu „Mine kassasse“. Seal saad kontrollida veelkord oma andmeid ja vajadusel lisada vastavasse lahtrisse oma märkuse tellimuse kohta. Vali sobiv pakiautomaat .
Tellimus toimetatakse Kriipsiku meiliaadressile ja teile saadetakse tellimuse kinnitus, mis on ühtlasi ka arve ülekandega tasumiseks. Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist.
Makseviisiks on ülekandega tasumine.
Tellimuse kinnitamisel saadetakse Teie poolt süsteemi sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus/arve. Palun märkige pangaülekandega tasumisel makse selgitusse kindlasti tellimuse/arvenumber.
OÜ Kriipsik pangareksvisiidid
SEB pank EE381010220262000223
Pangaülekandega tasumisel on arve maksetähtaeg 2 (kaks) tööpäeva. Tellimused, millede eest ei ole tasutud tellimuse maksetähtajaks annuleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse maksetähtajast.
Kui sul tekib küsimusi tellimuse vormistamisel, siis võta julgelt ühendust meiega e-posti teel kriipsik@kriipsik.ee või Facebooki messengeri vahendusel.
Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist lähevad tooted tellimusse ning valmimise järel annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba postitamine laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 3-5 tööpäeva jooksul paki saatmisel Eesti Vabariigi piires. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb valmistada või kui tegemist on Eritellimusega, siis on keskmine postitamise aeg 7-14 tööpäeva.
Eri- ja suuremahuliste tellimuste puhul on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
-Kaupa tarnime Eestisse, Lätti, Leetu ning Euroopa Liidu liikmesriikidesse
-Kauba tellimisel väljaspool EU palun võta meiega ühendust kriipsik@kriipsik.ee
-Toodete kohaletoimetamiseks kasutame DPD, SmartPost ja Omniva pakiautomaadi teenuseid.
-Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust kriipsik@kriipsik.ee
-Sõltuvalt sihtkohast on toote hinnale lisanduv transpordi kulu:
EESTI:
-Omniva pakiautomaat (3.60€)
-Itella SmartPost pakiautomaat (3.10€)
-DPD pakiautomaat (3.10€)
-Pakiautomaati tellides postitame paki sõltuvalt tellitavast tootest 3-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumise päevast.
-Omniva ja Itella SmartPOSTi-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
-Itella SmartPost´i saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing
-Omniva saadetised on Omniva jälgimiskeskkonnas jälgitavad: https://www.omniva.ee/
-DPD saadetisi on võimalik jälgida https://www.dpdgroup.com/ee/mydpd/my-parcels/incoming?lang=et
LÄTI, LEEDU ja SOOME:
-Omniva pakiautomaat Läti (8€)
-Omniva pakiautomaat Leedu (11€)
-DPD Läti pakiautomaat (8€)
-DPD pakiautomaat Leedu (11€)
-Soome SmartPost (11.00€)
-Omnivaga või DPD-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.